Wróc do Aktualności

Pięciogwiazdkowa marka Mövenpick z nowym hotelem Karpaczu

Apartamenty inwestycyjne Szczyrk

Logo grupy Accor, która planuje otworzyć nowy pięciogwiazdkowy hotel w Karpaczu

Accor, światowy lider hotelarstwa, konsekwentnie rozwija w Polsce segment hoteli premium. Grupa podpisała umowę franczyzy na nowy pięciogwiazdkowy hotel Mövenpick Karpacz ze spółką Piemonte sp z o.o. (należącą do grupy Condo.pl) , który dotychczas realizowany był pod nazwą Piemonte Hotel & Resort. Będzie to piąty już obiekt tej marki w Polsce, w tym trzeci w miejscowości wypoczynkowej. Otwarcie planowane jest na drugi kwartał 2023 roku.

 

 
Mövenpick Karpacz dysponować będzie 126 przestronnymi pokojami o powierzchni ponad 34 m2 każdy. Na gości oczekiwać będą restauracja, bar, sale konferencyjne, prywatny wyciąg narciarski dla dzieci, wygodny garaż podziemny. Relaks zapewnią podgrzewany basen zewnętrzny otoczony kojącą zielenią, basen wewnętrzny, strefa dla dzieci z placami zabaw i bawialnią. Nie zabraknie również bogatej oferty strefy SPA z ośmioma gabinetami i wellness z saunami.

Lokalizacja nowego hotelu w Karpaczu

Warta wspomnienia jest doskonała lokalizacja hotelu, przy ul. Obrońców Pokoju, w samym centrum Karpacza. W okolicy znajduje się wiele interesujących turystycznie atrakcji takich jak różnorodne obiekty gastronomiczne, aquapark, wystawa minerałów. Stąd też blisko na wyciągi narciarskie i trasy wycieczkowe, dzięki czemu obiekt będzie doskonałą bazą wypadową dla odwiedzających region.

 

Jest tą piąta podpisana w ciągu ostatniego roku umowa na hotel marki Mövenpick w Polsce, w tym trzecia lokalizacja w miejscowości wypoczynkowej, po obiektach powstających w Zakopanem i Kołobrzegu. Dwie kolejne miejskie inwestycje zlokalizowane są Poznaniu i Wrocławiu.

 

-Mövenpick to uniwersalna marka, pasująca zarówno do miejskich destynacji, jak i typowo wypoczynkowych. Jej niesamowicie szybki rozwój w Polsce – aż pięć umów w ciągu roku – jest najlepszym potwierdzeniem atrakcyjności brandu premium zarówno dla inwestorów, jak i dla Gości hotelowych. Jako Accor od kilku lat intensywnie poszerzamy i wzbogacamy ofertę naszych hoteli w miejscowościach wypoczynkowych Polski. Mövenpick Karpacz będzie kolejnym już obiektem z naszego porfolio położonym w Karkonoszach po Mercure Karpacz i Szklarska Poręba oraz Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection. – wskazuje Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

 

Inwestorem jest deweloper Grupa Condo.pl

 

Naszym celem jest zapewnienie gościom odwiedzającym Karpacz luksusowego wypoczynku, zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami. Ze wspaniałą lokalizacją, niesamowitym widokiem na góry, bogatym zapleczem SPA i wellness, mamy ambicję stać się miejscem wybieranym przez najbardziej wymagających gości polskich i zagranicznych. Wybierając markę Mövenpick mamy pewność, że ta wizja zostanie w pełni zrealizowana. – podkreśla Artur Wach Prezes Zarządu.

 

Otwarcie Mövenpick Karpacz planowane jest na drugi kwartał 2023 roku.

 

Historia powstałej w Szwajcarii marki Mövenpick sięga lat 40. Zlokalizowane w centrach miast i topowych kurortach na całym świecie pięciogwiazdkowe hotele wyróżniają się unikalnymi doświadczeniami, które dostarczają gościom niezapomnianych momentów w trakcie pobytu. Wśród nich znajdują się m.in. popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalnie przygotowane menu dla dzieci czy zaawansowana technologia dla lepszego snu, umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb.

 

***

O MÖVENPICK

Powstała w 1973 roku szwajcarska marka Mövenpick swoim dziedzictwem w obszarze usług F&B sięga lat 40. XX wieku. Dziś posiada stale rosnące portfolio blisko 100 hoteli klasy premium w 26 krajach na całym świecie. Dla Mövenpick zwykłe czynności nabierają wyjątkowego i niezwykłego charakteru. Zapewnianie gościom ekskluzywnych i przyjemnych wrażeń przynoszących relaks i ukojenie sprawia, że małe gesty zyskują duże znaczenie. Czy to godzina czekolady każdego popołudnia, zaawansowana technologia umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb każdego gościa czy specjalnie przygotowane zdrowe i zabawne menu dla dzieci. Każdy z momentów pozwala gościom skosztować życia z harmonią dla innych, jak i dla całego świata. Mövenpick tworzy przyjemną i ciepłą atmosferę dla wszystkich gości, partnerów biznesowych i pracowników. Zaangażowana w zrównoważone praktyki, z troską o lokalne społeczności, Mövenpick jest marką z rekordową liczbą najbardziej prestiżowych certyfikatów ekologicznych Green Globe na świecie.

 

o ACCOR

Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 100 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym ponad 260 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 68 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 – Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram.

 

O Piemonte sp. z o.o.

Piemonte sp. z o.o. wchodzi w skład grupy Condo.pl stanowiącej  zespół doradców, specjalistów marketingu, sprzedaży oraz osób zarządzających obiektami hotelarskimi w Polsce i Europie. Grupa posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży, zdobytego przy współpracy z najlepszymi hotelami polskimi jak i markami międzynarodowymi. Od wielu lat współpracuje z deweloperami, inwestorami oraz właścicielami hoteli we wszystkich aspektach rozwoju biznesu, zarządzania operacyjnego, oraz różnych modeli finansowania portfeli inwestycyjnych. – Podkreśla Karol Dąbrowski Członek Zarządu.

 

O Condo.pl

Celem grupy jest realizacja  inwestycji na najwyższym poziomie, z wszelkimi udogodnieniami i najwyższym poziomem wykończenia. . Oferowane hotele i lokale inwestycyjne zlokalizowane są w najciekawszych obszarach rekreacyjnych w takich miastach jak: Kołobrzeg, Łeba, Międzyzdroje, Krynica Zdrój, Karpacz, Zakopane, Szklarska Poręba, Szczyrk czy Bukowina.

 

 

Kontakt dla mediów

Agnieszka Kalinowska

Manager Media Relations & PR Poland & Eastern Europe

Agnieszka.Kalinowska@accor.com

Inwestorzy wybierają Condo.pl – podsumowanie spr ...

W Krynicy-Zdroju powstanie pięciogwiazdkowy hote ...

Golden Tulip i Golden Tulip Residence w Łebie

Październik potwierdza bum na nieruchomości waka ...

IHG Hotels & Resorts wprowadza markę Holiday Inn Resort do Szklarskiej Poręby

Następny artykuł
condo.pl
ul. Wioślarska 8
00-411 Warszawa
+48 570 009 884

Formularz kontaktowy

Wypełnij dane, a my
skontaktujemy się z Tobą