Wróc do Aktualności

Pięciogwiazdkowa marka Mövenpick z nowym hotelem Karpaczu

Apartamenty inwestycyjne Szczyrk

Logo grupy Accor, która planuje otworzyć nowy pięciogwiazdkowy hotel w Karpaczu

Accor, światowy lider hotelarstwa, konsekwentnie rozwija w Polsce segment hoteli premium. Grupa podpisała umowę franczyzy na nowy pięciogwiazdkowy hotel Mövenpick Karpacz ze spółką Piemonte sp z o.o. (należącą do grupy Condo.pl) , który dotychczas realizowany był pod nazwą Piemonte Hotel & Resort. Będzie to piąty już obiekt tej marki w Polsce, w tym trzeci w miejscowości wypoczynkowej. Otwarcie planowane jest na drugi kwartał 2023 roku.

 

Mövenpick nowy condohotel w Karpaczu  Mövenpick condohotel - widok z góry

Mövenpick Karpacz to jeden z najnowocześniejszych obiektów hotelowych w tej części Polski. Zlokalizowany będzie w pobliżu hotelu Mercure Skalny. Dla gości przygotowano 126 przestronnych pokoi, wykończonych na wysokim standardzie. Każdy z apartamentów, o powierzchni ponad 34 metrów kwadratowych, urządzony będzie z dbałością o najmniejsze detale, dając gwarancję wypoczynku na najwyższym standardzie.

Goście będą mieli do dyspozycji rozbudowaną strefę restauracyjno-barową, oferującą przepyszne dania oraz napoje.

Hotel posiadał będzie rozbudowaną strefę spa & wellness. Goście będą mogli skorzystać z bogatej oferty zabiegów pielęgnacyjnych i leczniczych, realizowanych w aż ośmiu gabinetach. Codzienny relaks umożliwi dostęp do całorocznego basenu wewnętrznego ze strefą saun. Latem goście będą mieli do dyspozycji podgrzewany basen zewnętrznym otoczony kojącą zielenią. Inwestor nie zapomniał również o najmłodszych gościach – Movenpick Karpacz posiadać będzie strefę dla dzieci – w tym ogromny plac zabaw oraz bawialnię.

Goście mają dostęp do parkingu podziemnego, a także mogą korzysta z prywatnego wyciągu narciarskiego.

Nowoczesne sale konferencyjne stanowić będą idealna przestrzeń na organizowanie małych lub większych spotkań biznesowych.

Mövenpick Karpacz – lokalizacja w samym sercu Karpacza

Niewątpliwą zaletą nowego obiektu będzie jego lokalizacja. Inwestycja powstaje przy ulicy Obrońców Pokoju, w samym centrum Karpacza. Dzięki temu hotel stanowi idealną bazę wypadową dla turystów, którzy będą mieli szybki dostęp do tras wycieczkowych i wyciągów narciarskich. W okolicy znajduje się również mnóstwo atrakcji turystycznych, obiektów gastronomicznych, aquapark oraz muzeum minerałów.

-Mövenpick to uniwersalna marka, pasująca zarówno do miejskich destynacji, jak i typowo wypoczynkowych. Jej niesamowicie szybki rozwój w Polsce – aż pięć umów w ciągu roku – jest najlepszym potwierdzeniem atrakcyjności brandu premium zarówno dla inwestorów, jak i dla Gości hotelowych. Jako Accor od kilku lat intensywnie poszerzamy i wzbogacamy ofertę naszych hoteli w miejscowościach wypoczynkowych Polski. Mövenpick Karpacz będzie kolejnym już obiektem z naszego porfolio położonym w Karkonoszach po Mercure Karpacz i Szklarska Poręba oraz Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection. – wskazuje Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

 

Inwestorem jest deweloper Grupa Condo.pl

 

Naszym celem jest zapewnienie gościom odwiedzającym Karpacz luksusowego wypoczynku, zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami. Ze wspaniałą lokalizacją, niesamowitym widokiem na góry, bogatym zapleczem SPA i wellness, mamy ambicję stać się miejscem wybieranym przez najbardziej wymagających gości polskich i zagranicznych. Wybierając markę Mövenpick mamy pewność, że ta wizja zostanie w pełni zrealizowana. – podkreśla Artur Wach Prezes Zarządu.

 

Otwarcie Mövenpick Karpacz planowane jest na drugi kwartał 2023 roku.

 

Historia powstałej w Szwajcarii marki Mövenpick sięga lat 40. Zlokalizowane w centrach miast i topowych kurortach na całym świecie pięciogwiazdkowe hotele wyróżniają się unikalnymi doświadczeniami, które dostarczają gościom niezapomnianych momentów w trakcie pobytu. Wśród nich znajdują się m.in. popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalnie przygotowane menu dla dzieci czy zaawansowana technologia dla lepszego snu, umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb.

 

***

O MÖVENPICK

Powstała w 1973 roku szwajcarska marka Mövenpick swoim dziedzictwem w obszarze usług F&B sięga lat 40. XX wieku. Dziś posiada stale rosnące portfolio blisko 100 hoteli klasy premium w 26 krajach na całym świecie. Dla Mövenpick zwykłe czynności nabierają wyjątkowego i niezwykłego charakteru. Zapewnianie gościom ekskluzywnych i przyjemnych wrażeń przynoszących relaks i ukojenie sprawia, że małe gesty zyskują duże znaczenie. Czy to godzina czekolady każdego popołudnia, zaawansowana technologia umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb każdego gościa czy specjalnie przygotowane zdrowe i zabawne menu dla dzieci. Każdy z momentów pozwala gościom skosztować życia z harmonią dla innych, jak i dla całego świata. Mövenpick tworzy przyjemną i ciepłą atmosferę dla wszystkich gości, partnerów biznesowych i pracowników. Zaangażowana w zrównoważone praktyki, z troską o lokalne społeczności, Mövenpick jest marką z rekordową liczbą najbardziej prestiżowych certyfikatów ekologicznych Green Globe na świecie.

 

o ACCOR

Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 100 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym ponad 260 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 68 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 – Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram.

 

O Piemonte sp. z o.o.

Piemonte sp. z o.o. wchodzi w skład grupy Condo.pl stanowiącej  zespół doradców, specjalistów marketingu, sprzedaży oraz osób zarządzających obiektami hotelarskimi w Polsce i Europie. Grupa posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży, zdobytego przy współpracy z najlepszymi hotelami polskimi jak i markami międzynarodowymi. Od wielu lat współpracuje z deweloperami, inwestorami oraz właścicielami hoteli we wszystkich aspektach rozwoju biznesu, zarządzania operacyjnego, oraz różnych modeli finansowania portfeli inwestycyjnych. – Podkreśla Karol Dąbrowski Członek Zarządu.

 

O Condo.pl

Celem grupy jest realizacja  inwestycji na najwyższym poziomie, z wszelkimi udogodnieniami i najwyższym poziomem wykończenia. . Oferowane hotele i lokale inwestycyjne zlokalizowane są w najciekawszych obszarach rekreacyjnych w takich miastach jak: Kołobrzeg, Łeba, Międzyzdroje, Krynica Zdrój, Karpacz, Zakopane, Szklarska Poręba, Szczyrk czy Bukowina.

 

 

Kontakt dla mediów

Agnieszka Kalinowska

Manager Media Relations & PR Poland & Eastern Europe

Agnieszka.Kalinowska@accor.com

IHG Hotels & Resorts wprowadza markę Holiday Inn ...

Inwestorzy wybierają Condo.pl – podsumowanie spr ...

W Krynicy-Zdroju powstanie pięciogwiazdkowy hote ...

Golden Tulip i Golden Tulip Residence w Łebie

IHG i Grupa AKME wprowadzają do Szklarskiej Poręby pierwszy w Europie hotel pod marką voco Resort

Poprzedni artykuł

IHG Hotels & Resorts wprowadza markę Holiday Inn Resort do Szklarskiej Poręby

Następny artykuł
condo.pl
ul. Wioślarska 8
00-411 Warszawa
+48 570 009 884

Formularz kontaktowy

Wypełnij dane, a my
skontaktujemy się z Tobą