Polityka prywatności

Polityka prywatności

(„Polityka”)

Szanowni Państwo,

Dokładamy wszelkich starań, aby chronić zbierane przez nas dane osobowe zgodnie z przepisami krajowymi oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zmianą ogłoszoną w Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), (dalej: „RODO”).

Udostępniamy Państwu politykę prywatności, aby każda osoba, z którą wchodzimy w relację, wiedziała:
– kto jest administratorem jej danych osobowych,
– w jakim zakresie, w jakich celach i na jakich podstawach prawnych przetwarzamy dane oraz komu je udostępniamy,
– jakie prawa przysługują w związku z przetwarzaniem danych, zgodnie z art. 13 i 14 RODO.

Uszczegółowieniem polityki prywatności mogą być informacje przekazywane w momencie zbierania danych osobowych (formularze kontaktu itp.) lub w rozsądnym terminie – najpóźniej w ciągu miesiąca – w przypadku gromadzenia danych ze źródeł pośrednich tj. nie od osób, których one dotyczą.

 

I. Administrator danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych jest Oak Property sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wioślarskiej 8, 00-411 Warszawa, zarejestrowana
w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000543907, kapitał zakładowy 5.000,00 PLN, posiadająca Regon 360816754, NIP 7010468263.

2. W określonych przypadkach możemy przetwarzać dane także jako ich odbiorca, wpóładministrator lub podmiot przetwarzający.

 

II. Inspektor Ochrony Danych (IOD)

1. By nadzorować sprawy związane z ochroną danych osobowych oraz udzielać szczegółowych informacji wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych (IOD), którym jest Maciej Strycharz.

2. Mogą Państwo skontaktować się z IOD mailowo pod adresem iod@condo.pl.

 

III. Osoby, których dane dotyczą

1.Osoby zainteresowane naszą ofertą / odbiorcy informacji handlowych dotyczących projektów inwestycyjnych
a) Dane przetwarzamy na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez zaznaczenie checkbox (okienka) w celu przesyłania/otrzymywania informacji handlowych dotyczących projektów inwestycyjnych. W określonych sytuacjach lub kontekstach, na przykład w przypadku przekazywania danych osobowych poprzez nasze formularze, możemy przetwarzać dane na podstawie zgody wyrażonej drogą dorozumianą (wypełnienie formularza i użycie funkcji typu „wyślij”, „potwierdź”, „zadzwońcie do mnie”) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłanie takiego żądania na adres e-mail iod@condo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na jej podstawie przed jej wycofaniem.
b) Kategorie przetwarzanych danych mogą obejmować dane identyfikacyjne takie jak imię i nazwisko oraz dane kontaktowe takie jak adres poczty elektronicznej czy numer telefonu. Adres poczty elektronicznej i numer telefonu są nam potrzebne by rzetelnie przedstawić naszą ofertę.
c) Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgody.
d) Odbiorcom informacji handlowych dotyczących projektów inwestycyjnych przysługuje prawo do wycofania zgody, dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Więcej o przysługujących prawach opisujemy w dalszej części polityki.
e) Kategorie odbiorców danych opisujemy w pkt. IV.

2. Kupujący nieruchomości
a) Dane przetwarzamy w celu przyjęcia i realizacji zamówienia; zawarcia lub/i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w szczególności gdy jesteśmy właścicielem, prowadzimy lub nadzorujemy proces inwestycyjny oraz na potrzeby realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), do których należą: komunikacja i udzielanie odpowiedzi na zadane pytania, dokonywanie analiz w zakresie sprzedaży (profilowanie analityczne: sprzedażowe lub marketingowe dotyczące zarezerwowanych lub zamówionych usług), ustalanie, obrona i dochodzenie roszczeń.
b) Kategorie przetwarzanych danych mogą obejmować: dane identyfikacyjne takie jak: imię i nazwisko, PESEL, NIP i RGON (jeżeli dotyczy) identyfikator dokumentu stwierdzającego tożsamość; dane kontaktowe i adresowe takie jak: adres poczty elektronicznej, numer telefonu, adres zamieszkania, adres prowadzenia działalności gospodarczej (jeżeli dotyczy).
c) Dane będą przechowywane przez okres min. 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin zapłaty podatku. Po wygaśnięciu naszej relacji, dane są przechowywane przez okres archiwizacji, który wynosi standardowo 6 lat, kończąc się z upływem ostatniego dnia roku kalendarzowego, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej. W przypadku toczącego się sporu lub postępowania, okres archiwizacji jest liczony od dnia prawomocnego zakończenia ostatniego z nich. Jeśli przepisy prawa przewidują dłuższy okres przechowywania danych lub przedawnienia roszczeń, stosujemy ten dłuższy okres.
d) Kupującemu nieruchomości przysługuje prawo do dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Więcej o przysługujących prawach opisujemy w dalszej części polityki.
e) Dane osobowe mogą być przetwarzane w formie profilowania analitycznego, sprzedażowego oraz marketingowego.
f) Kategorie odbiorców danych opisujemy w pkt. IV.

3. Dostawcy towarów i usług, kontrahenci i partnerzy
a) Dane przetwarzamy na potrzeby realizacji umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
b) Kategorie przetwarzanych danych mogą obejmować: dane identyfikacyjne takie jak: imię i nazwisko, PESEL, NIP, Regon, KRS, dane kontaktowe i teleadresowe o charakterze służbowym/biznesowym, takie jak adres poczty elektronicznej, numer telefonu, adres powadzenia działalności gospodarczej lub siedziby, stanowisko lub funkcja.
c) Dane będą przechowywane przez okres min. 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin zapłaty podatku. Po wygaśnięciu naszej relacji, dane są przechowywane przez okres archiwizacji, który wynosi standardowo 6 lat, kończąc się z upływem ostatniego dnia roku kalendarzowego, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej. W przypadku toczącego się sporu lub postępowania, okres archiwizacji jest liczony od dnia prawomocnego zakończenia ostatniego z nich. Jeśli przepisy prawa przewidują dłuższy okres przechowywania danych lub przedawnienia roszczeń, stosujemy ten dłuższy okres.
d) Dostawcom, kontrahentom lub partnerom przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
e) Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym. Brak podania danych uniemożliwi zawarcie lub wykonanie umowy.
f) Kategorie odbiorców danych opisujemy w pkt. IV.

4. Osoby korzystające z usług innych formularzy online
a) Przetwarzamy dane w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), takich jak komunikacja i udzielanie odpowiedzi na zadane pytania. W określonych sytuacjach lub kontekstach, na przykład przy przekazywaniu danych osobowych przez nasze formularze, możemy przetwarzać dane na podstawie zgody wyrażonej drogą dorozumianą przez użytkownika (wypełnienie formularza i użycie funkcji typu „wyślij”, „potwierdź”, „zadzwońcie do mnie”) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie poprzez wysłanie odpowiedniego zgłoszenia na adres e-mail iod@condo.pl.
b) Kategorie przetwarzanych danych mogą obejmować: dane identyfikacyjne takie jak imię i nazwisko; dane kontaktowe lub dane adresowe takie jak adres poczty elektronicznej czy numer telefonu.
c) Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zapytania.
d) Osobom korzystającym z naszych formularzy przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
e) Kategorie odbiorców danych opisujemy w pkt. IV.

IV. Odbiorcy danych osobowych

1. Odbiorcami danych osobowych mogą być oddzielni administratorzy, współadministratorzy lub podmioty przetwarzające zgodnie z art. 28 RODO tj. dostawcy usług komunikacyjnych, marketingowych, hostingowych.
2. W przypadku zainteresowania zakupem konkretnej nieruchomości odbiorcami danych będą podmioty realizujące daną inwestycję (np. deweloperzy). W takim przypadku podmioty te będą odrębnymi administratorami danych, zobowiązanymi do poinformowania osób, których dane dotyczą, w szczególności, lecz niewyłącznie, o adresie swojej siedziby, celach przetwarzania i prawach przysługujących w związku z przetwarzaniem danych. Osoby, których dane dotyczą zostaną poinformowane o takim administratorze przed udostępnieniem ich danych.
3. Każdy partner, któremu powierzymy przetwarzanie danych osobowych (podmiot przetwarzający) lub któremu je udostępnimy (odrębny administrator), będzie je przetwarzać zgodnie z odpowiednimi instrumentami prawnymi, umowami lub w celu realizacji umowy, porozumienia lub współpracy, wyłącznie zgodnie z obowiązującym prawem oraz naszymi wewnętrznymi politykami, procedurami i standardami.
4. Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać również organy publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

V. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)

1. Co do zasady dane osobowe przetwarzamy lokalnie na terytorium Polski lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dotyczy to również partnerów, z usług których korzystamy lub będziemy korzystać w przyszłości.
2. W przypadku konieczności przekazania danych poza EOG, zapewnimy odpowiednie zabezpieczenia zgodnie z art. 45-49 RODO.

VI. Prawa przysługujące w związku z przetwarzaniem danych osobowych

1. Prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie (art. 7 ust. 3 RODO).

Jeżeli dane są przetwarzane na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody, to w każdej chwili można zrezygnować z dokonywania operacji na danych na tej podstawie. Wówczas niezwłocznie zaprzestaniemy przetwarzania danych na potrzeby realizowania celu w jakim została zebrana zgoda. Pragniemy jednak zaznaczyć, że wycofanie zgody nie wpływa na fakt, że przetwarzanie danych osobowych na podstawie zgody było legalne przed jej wycofaniem.

2. Prawo dostępu do danych osobowych i uzyskania ich kopii (art. 15 RODO).

Można otrzymać od nas informacje dotyczące przetwarzania przez nas danych osobowych oraz uzyskać ich kopię. Zostanie ona udostępniona w popularnym formacie pliku informatycznego. Pierwsza kopia zostanie udostępniona bezpłatnie, jednak za wydanie kolejnej możemy naliczyć opłatę w wysokości, którą określimy zgodnie z warunkami wynikającymi z RODO.

3. Prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO).

Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia dokładności przetwarzanych przez nas danych. Można żądać poprawienia lub usunięcia danych, jeżeli są one niedokładne, niekompletne lub zostały zebrane niezgodnie z prawem. Ciężar udowodnienia tych nieścisłości spoczywa jednak na osobie, której dane dotyczą.

4. Prawo do usunięcia danych, w tym „prawo do bycia zapomnianym” (art. 17 RODO).

Na żądanie jesteśmy zobowiązani do usunięcia danych osobowych. Dokonamy tego, jeżeli:

a) cele, do których zebrano dane zostały już zrealizowane;
b) jedyną podstawą prawną przetwarzania danych osobowych była zgoda, która następnie została wycofana i nie ma innych podstaw prawnych do dalszego przetwarzania danych osobowych;
c) jedyną podstawą prawną przetwarzania była zgoda wyrażona przez osobę poniżej trzynastego roku życia;
d) w oparciu o art. 21 RODO wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania, a my nie mamy żadnych nadrzędnych podstaw prawnych pozwalających na dalsze przetwarzanie danych osobowych;
e) dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem tzn. w celach niezgodnych z prawem lub bez jakiejkolwiek podstawy do przetwarzania danych osobowych.

5. „Prawo do bycia zapomnianym” jako szczególna forma prawa do usunięcia danych.

Jeżeli dane zostały opublikowane, przykładowo na niniejszej stronie internetowej, a przy tym przysługuje prawo do żądania usunięcia tych danych, to jesteśmy zobowiązani do usunięcia wszelkich ich kopii oraz odnośników prowadzących do tych danych. Musimy również podjąć działania, by inne podmioty, które przetwarzały dane osobowe również usunęły je ze swych zasobów. To prawo nie jest jednak bezwzględne – podejmując działania zmierzające do jego realizacji musimy uwzględnić dostępną technologię oraz koszty, co może ograniczyć jego zastosowanie.

6. Prawo do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO).

Jesteśmy zobowiązani do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na żądanie. W takim przypadku musimy powstrzymać się przed dokonywaniem jakichkolwiek operacji na danych poza ich przechowywaniem. Jeżeli osoba, której dane dotyczą ma wątpliwości co do prawidłowości danych, to ograniczymy ich przetwarzanie na okres umożliwiający sprawdzenie tej kwestii. Ograniczymy przetwarzanie również wtedy, gdy osoba, której dane dotyczą wniesie sprzeciw wobec przetwarzania.

7. Prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO).

Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do otrzymania danych osobowych oraz ich przesłania do innego, wybranego administratora danych osobowych. Prawo do przenoszenia przysługuje, gdy przetwarzamy dane osobowe na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub gdy jest to niezbędne do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a operacje na danych są dokonywane w sposób zautomatyzowany, czyli bez udziału człowieka.

8. Prawo do sprzeciwu (art. 21 RODO).

Osoba, której dane dotyczą może żądać zaprzestania przetwarzania danych osobowych, w szczególności z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją. Sprzeciw nie ma jednak zastosowania, jeżeli wyrażono zgodę na przetwarzanie. W takiej sytuacji należy wycofać przedmiotową zgodę – skutek będzie taki sam, ale z prawnego punktu widzenia sprzeciw i wycofanie zgody to dwie różne instytucje, które znajdują zastosowanie w odmiennych przypadkach. Nie można wnieść skutecznego sprzeciwu, jeżeli:

a) przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
b) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
c) przetwarzanie jest konieczne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej (art. 6 ust. 1 lit. d RODO).

9. Prawo do niepodlegania zautomatyzowanym decyzjom w indywidualnych przypadkach, w tym profilowaniu (art. 22 RODO).

Osoba, której dane dotyczą ma prawo do niepodlegania decyzjom opartym wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, jeżeli takie decyzje miałaby wywoływać wobec niej skutki prawne bądź w podobny sposób istotnie na nią wpływać. Zautomatyzowane przetwarzanie danych, w tym profilowanie jest jednak dopuszczalne, jeżeli:

a) jest to niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy;
b) jest to dozwolone prawem Unii Europejskiej lub prawem państwa członkowskiego, któremu podlegamy i które przewiduje właściwe środki ochrony praw, wolności i prawnie uzasadnionych interesów;
c) opiera się na wyraźnej (niedomniemanej) zgodzie.

10. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (art. 77 RODO).

Jeśli osoba, której dane dotyczą uważa, że przez nasze działania związane z przetwarzaniem danych osobowych jej prawa zostały naruszone, może wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli niezależnego organu publicznego odpowiedzialnego za monitorowanie stosowania RODO. Na terenie Polski funkcję tę pełni Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Kontakt z organem nadzorczym możliwy jest:

a) drogą korespondencyjną: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
b) drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Ochrony Danych Osobowych: /UODO/SkrytkaESP.
c) drogą telefoniczną pod numerem infolinii: 606 950 000.

11. Wymienione powyżej prawa mogą być ograniczone w niektórych sytuacjach, np. kiedy możemy wykazać, że jesteśmy prawnie zobowiązani do przetwarzania danych. W celu skorzystania z należnych praw należy przesłać odpowiednią prośbę korzystając z naszych danych kontaktowych wskazanych w Polityce.

VII. Pozyskiwanie danych osobowych

  1. Dane osobowe, co do zasady, pochodzą bezpośrednio od osób, których dane dotyczą (pkt. IV polityki). W niektórych przypadkach mogą być pozyskiwane z innych źródeł, takich jak:
    a) osoby trzecie – dane osobowe mogą być pozyskiwane od osób trzecich, jak w przypadku polecenia dostawcy, kontrahenta lub partnera przez inną osobę, która ich zna i rekomenduje do współpracy;
    b) inni partnerzy biznesowi – dane osobowe mogą być przekazywane przez partnerów biznesowych, z którymi współpracujemy w ramach realizacji umów, projektów czy innych przedsięwzięć lub działań sprzedażowych.
  2. W każdym przypadku pozyskiwania danych z innych źródeł, podejmujemy działania mające na celu zapewnienie, że dane te zostały przekazane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz że osoba, której dane dotyczą została odpowiednio poinformowana o przetwarzaniu jej danych osobowych.

VIII. Rodzaje i CELE wykorzystywanych plików cookies

  1. Administrator wykorzystuje następujące typy plików cookies w celu:
    a) prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i jej bezpieczeństwa. Te cookies nazywamy niezbędnymi, gdyż umożliwiają przeglądanie ofert, uwierzytelnianie i wykrywanie nadużyć. Będziemy używać ich bez pytania o zgodę użytkownika.
    b) zbierania informacji o sposobie korzystania ze strony internetowej i aktywności użytkownika, optymalizacji jej treści i funkcjonowania oraz dostosowania strony do oczekiwań użytkownika. Te cookies nazywamy analitycznymi. Będziemy używać ich wówczas, gdy wyrazisz na to zgodę.
    c) wyświetlania użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowania do niego powiadomień o ofertach. marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom (personalizacja reklam i analiza skuteczności kampanii marketingowych), obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora i podmiotów trzecich. Te cookies nazywam marketingowymi. Będziemy używać ich wówczas, gdy wyrazisz na to zgodę.
  2. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego urządzenia.

IX. Ustawienia plików cookies

  1. Użytkownik może dokonać wyboru, na które, z proponowanych przy pierwszej wizycie na stronie plików cookies, wyraża zgodę z wyłączeniem plików, o których mowa w pkt. IX 1 lit a. polityki.
  2. Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia dotyczące plików cookies za pomocą ustawień przeglądarki internetowej z wyłączeniem plików, o których mowa w pkt. IX1 lit a. polityki.
  3. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies z wyłączeniem plików, o których mowa w pkt. IX 1 lit a. polityki, korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej.

X. Zmiany w Polityce

  1. Zastrzegamy możliwość aktualizacji Polityki w następujących przypadkach:
    a) konieczności dostosowania do obowiązujących przepisów prawa;
    b)zmiany interpretacji przepisów prawa;
    c) konieczności dostosowania do orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych urzędów lub organów;
    d) konieczności usunięcia błędów lub omyłek pisarskich;
    e) zmiany danych identyfikacyjnych lub kontaktowych;
    f) zmian w świadczonych usługach lub kanałach pozyskiwania danych osobowych.
  2. Wszelkie zmiany będą udostępniane na naszych stronach internetowych i wchodzą w życie natychmiast po ich opublikowaniu.

 

 

 

Nie jesteś pewien
która inwestycja jest dla Ciebie?

Skontaktuj się z naszym doradcą, opowiedz nam o swoich potrzebach, a my znajdziemy dla Ciebie projekt na miarę Twoich inwestycyjnych oczekiwań.

Wypełnij formularz kontaktowy